2015. április 4., szombat

Kettlebell warrior

Horatius: Sestiushoz (A tavasz érkezése)
Megfut a csípős tél, lágy szél s tavasz édes ostromától,
....                                 
és nem örül már ólnak a jószág , sem paraszt a tűznek,
hamvasfehér dértől a rét se csillog.

Bő egy éve lett meghirdetve a kettlebell warrior "játék". 12 perc alatt kell 1-1 törököt, 10 felvétel és nyomást jobbra balra, 20 guggolást és száz szakítást teljesíteni. A 4 szinten más és más súlyokat kell használni. A férfiaknál -elnézést a Hölgyektől- a legmagasabb szinten 28 kg-al kell végrehajtani a feladatot.
Gyula tanítványom elhatározta, hogy 32 kg-al teljesíti. Örömmel jelentem, kedden sikeresen teljesítette.
Andrea -akivel igen hosszú és kacskaringós utat jártunk be a szakítás felhozatala közben- 16 kg-al próbálta meg a kihívást. Bár bő pihenőkkel dolgozott mégis csak 20 ismétlés választotta el a hármas szint sikeres teljesítésétől. Így következő alkalommal sikeres teljesítés várható tőle. 
Óriási gratula mindkettőjüknek!!!

Részemről a legnagyobb előrelépés az olimpiai súlyemelés felvétel és lökés számában történt. Az új egyéni csúcs 75 kg. Rengeteg munka van Nekem ebben benne. Igen hosszú ideig álltam egy helyben. Próbáltam így, próbáltam úgy, próbáltam innen megközelíteni, próbáltam onnan..... 
A napokban végeztem P. D. James: A halál jár Pemberley-ben könyvével. A történet nem fogott meg. A stílusa, nyelvezete, a kis humor bonbonok viszont magával ragadtak.
"Sosem helyeseltem az elnyújtott haldoklást; az arisztokráciánál kényeskedés, az alsóbb néposztályoknál pedig pusztán ürügy a munkakerülésre. A hírek szerint a patkolókovács másodszülött fia  már négy éve a végét járja, mégis, valahányszor arra hajtok, azt látom, hogy kicsattanó egészség jeleit mutatva  segédkezik az apjának...Az embereknek el kell dönteniük, hogy élni akarnak-e , vagy meghalni, és úgy kell akár egyiket, akár másikat végrehajtaniuk, hogy azzal a legkisebb kényelmetlenséget okozzák másoknak."
Rendes kísértethez méltóan teliholdkor jelent meg.
Fitzwilliam ezredes olyan röviden, tömören, katonásan adta elő mondanivalóját, hogy kis híján szükségét éreztem, hogy tisztelegjek Neki.
Seneca:
„A tetőpontra az jut, aki tudja, minek örüljön, aki a boldogságát nem tette másoktól függővé, aki nem nyugtalankodik, aki bízik önmagában... Ami könnyen elérhető, az a felszínen csillog. Ami érték, olykor fénytelen, és a mélyre kell leásni érte!..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április vége

  Alexander Katkov fogáserősítés Vitalij Sitnikov 56 kg-al gömbbel felfelé szakítás Egy kézben 50+ 40 kg összefogva, 3 lökés. Részemről: 45 ...