2016. szeptember 24., szombat

Kalcium, elemelések, nyomások és török


Konstantin Petrov 3 belles mutatványa. Az orosz fb-n videó is van. Ezt áttettem youtubra a nagyvilágnak.  Szintén tőle van egy érdekes gömbbel felfelé nyomás video. 




Gábor 40 kg-al szakított és ha jól emlékszek 85 kg-al egykezes elemelést hajtott végre. Józsi szintén olimpiai rúddal 80 kg-ig jutott, Zoli pedig 90 kg-ig Zoli a 100-at is elemelte amúgy de azzal nem volt teljes kiállás. Gratulálok! Jah és Gábor kettő kézzel 150 kg-os olimpiai rudat emelt el!
Részemről kipróbáltam egy nehezebb katonai nyomás verziót 20+8 kg-al és török felállást hajtottam végre 30 kg-os olimpiai rúddal. Valamint sikerült 155 kg-ra javítanom a kettő kezes elemelés egyéni rekordomat

Vitaly Sitnikov öklön tartva 32 kg-os bellt nyom ki. Orosz facebookon van aki török felállást hajt így végre stb.....
Régi iskola erős emberei.... Motivációs videó.
Behdad Salimi 220 kg-al szakított. Soha senki nem szakított még ekkora súllyal.

XY 20-25 éve dolgozik a magyar egészségügyben. Jót beszélgettem vele az izületről, kalciumról és hasonló témákról.
Izületi probléma esetén 20 kg testsúlyonként 1 liter viz bevitelre van szükség. Van akinek így múltak el a térdfájásai. Kipróbáltam és tényleg jobb, de rengeteget kell menni vc.re. Normális esetben 30 kg testsúlyonként kell 1 liter vizet bevinni. 
Említett egy különleges módon elkészített rizskúrát ami a meszesedésben szenvedő betegen segített. Megígérte hogy majd ezzel kapcsolatban több infót küldd, mert ezt egy jó barátjától tudja....
Lehet olvastam de elfelejtettem mindenesetre mondta, hogy a kalcium bevitelhez - ha jól emlékszek de majd írásban is elküldi- cink és szelén bevitel is szükséges. Csak így jönnek létre azok a kristályok amik be tudnak épülni a csontba. Semmiképpen nem az a megoldás, hogy több magnéziumot viszünk be. Hanem vigyünk be cinket és szelént, hogy a kalcium beépüljön. Így már érthető a paleosok által hangoztatott érv - és hivatkoznak kutatásokra is- hogy a kalcium bevitel nem javította a csontritkulásban szenvedők állapotát. Igen, mert önmagában nem épül be. Valamint a tejjel az a probléma, hogy igen van benne kalcium de egy másik tejben lévő anyag -elnézést elfelejtettem- viszont blokkolja a beépülését vagy magát a kalciumot -elnézést...- és így ugyanott vagyunk.

Utólag:
A youtube fiókom Training gyűjteményébe igyekeztem összegyűjteni az érdekesebb illetve nagysúlyos belles gyakorlatokat. De található itt indian clubbell és nyitott gimnasztikai gyakorlatsorok -tacfit, prasara yoga- is. Folyamatosan frissül:
Kiss József Zsolt beszélgetése Kassai Lajossal
Mireisz László beszélgetése Kassai Lajossal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április

  És a 8. napon megteremtette a kettlebellt (Forrás: fb, Moses Dungca) Érdekes súlyzó az előtérben Lenti képekről azt írják   Elce Lipeckoj ...