2010. november 17., szerda

Mai "csűrdöngölés"

SMR system, RNT, FMS.
Windmill súly nélkül 5-5. Egy korrekciós gyakorlat goblet squat re 8 kg-al.
Z-health
A fentiekkel elment olyan 30 perc.
Dupla 24 kg-al clean and jerk 2-4-6 ismétlés. 3 kör. Nagyon élvezem! (Csak még kevés megy...)
Nyújtás: perec, kobra,vádli.
Most mondhatnám, hogy talpalávalónak TNMK_Viva ukraine volt de nem. Viszont király ukránul hallgatni a queen egyik számát...
Jah meg kedden 16+24 kg-ot összefogva felvettem cleanbe-4 darab 16-st nehezebb, balban jobban kettő-kettő. Belóbáltam a kettő 24-est is de nem húztam be. Inkább letettem.
Nemrég lett 3 dragondoor 8 kg-osom. Szomorúan vettem észre hogy ezt a hármat összefogva nem tudok snatchelni velük. Elite vel ment.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...