2012. június 10., vasárnap

Úszás, talajíjászat, félév

Fáradtan mentem ki úszni. Mindenképp meg akartam tudni ilyen állapotban -azért olyan súlyos nem volt- hogyan megy az úszás.
Összesen 50 hossz mell és 20 hossz hát, úsztam- kb. 2300 m. kb. 1 óra 30 perc alatt. 10-re belejöttem, azután jött ilyen meditatív állapot, 20-tól gondolkodtam, 30 tól jó úszók tűntek fel így mindjárt jobban ment, 45 környékén eltűntek... Az utolsó 20-at visszafelé számoltam...
Nagy problémát okoz a szemüveg. Olyan 30 körül elkezd beépülni a szemem köré. Ha lazábbra veszem, bejön a víz és szó szerint marja. Hátúszásnál próbálom levenni,de aztán mindig visszateszem.
Még olyan 3 úszásedzés a Balaton átúszásig.

Délután jobb és bal kezes talajíjászat lesz. Utóbbin lesz a hangsúly.
9 vessző kilövésekor már nagyon felnagyítódik az íj markolati rezgése. Tegnap emiatt ment kettő vesszőm félre- ami nagyon sok. Nagyobb méretű íjak nyugodtabbak de lomhábbak. Valamint nehezebb velük a lovon forgolódni velük. Másik előnyük jobban tolerálják az íjász hibáját -ami nálam előfordul lóháton.

Nagyjából félévnél tartunk. Amit kiemelnék az eddig elértek közül az a 100 lovasíjász futam. Örülök neki. A felvétel és lökés, lökés , szakítás célok tolódnak de az eddig elértek se olyan rosszak (Szakításban az IKFF szervezet rank táblázata alapján -amit én a legjobbnak, legkidolgozottabbnak tartok- a "sporting perfection 2-es szinten vagyok -60 kg-os kategórián belül. Ezután jön a sporting perfection 1-es szint majd a mesterjelölt, mester, nagymester szint.  Ez évben a mesterjelölt szintet meg akarom célozni szakításban.)
A következő félév és év céljai kicsit grandiózusak. Igazából csak a részvét, az új élmények lesz a cél, mivel bizonyítottam már eleget. Másrészt a lovasíjászaton van a hangsúly.
Amik körvonalazódnak, még nincsenek kiforrva:
- tactical strenght challenge, elite kategóriában részt venni. 
- jövőre nagyatádi iron man. Ha igen akkor a futásra kell ráállnom. Egyenlőre kérdéses. A felkészülés sok időbe kerülne és mástól, lovasíjászattól időt, energiát nem akarok elvenni. 
-ha olyan erőnlétben leszek girevoy sport versenyen részvétel, valamelyik  közeli országban. Ez az anyagiaktól is függ.
Gondolkozok a Brutalon való részvételen is....
Egyenlőre legyünk túl a Balaton átúszáson. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...