2012. október 23., kedd

2012 hetvenedik lovasíjász edzése, port kavaró szélben


Pár hete új kutya verődött a tanyára. Rotweiler és pitbull keverék kinézetű. Eleinte kerültem is, mint ördög a szenteltvizet. Aztán kiderült ilyen jámbor, gyámoltalan kutyát rég hordott hátán a Föld. Dzsordzsónak hívják. 
Jó nagy szél fogadott a tanyán.
Gusztáv kényelmesen odabandukolt hozzám a karámban. Kicsit álltunk egymás mellett, majd ő elindult. Ekkor tettem rá a borjúkötelet. 
A nyergeléskor egyben tettem fel a lópokrócot és a nyerget -ezt külön szoktam de ilyen szél levinné a ló hátáról. (Nem a legjobb kilátások lovasíjászat előtt.)
Lefelé menet a szénabálák között mentünk el. Az ezeket takaró fóliákat lebegtette a szél. Gusztáv rá se hederített. A pályára érve meglátom a kordont védő kordont. Eddig bal oldalt volt kordon most már a másik oldalt is van. (Így egy folyosóban halad a ló.)
Mintha elcsendesült volna a szél. Nézem, a jobb hüvelykujjamon egy vágás. Mindegy, lovasíjászat közben megszűnik nekem minden. 
Első futamban 7 vessző ment. Akaratlanul, de meg kell hagyni stílszerű az idei esztendő 70. lovasíjászatához. Ebből 3 talált -ami szintén magyar népmesei motívum. Következő futamban 8-ból 3. Hüm. Majd jön 2 futam 8-ból 5 -14 illetve 13 lőtt ponttal (mivel Tamás 2-3-4 ponttal számol így én is.)  Aztán 8-ból 4 találat, 11 pont. Ez 3 futam alatt 38 lőtt pont. Legyünk pesszimisták és vetítsük ezt ki 9 futamra - 118 pont, a ló hozott -18 s limittel számolva- kb. 5 s-ot ami plusz 45 pont. Szóval ez 159 pont, ami nem olyan rossz a Kassai lovasíjász iskola világranglistáján.  Azt hiszem még 2 futamot mentem és 4-ek találtak. 
Még egy pulóver és egy sapka is el kelt volna -a vesszőgyűjtés idejére hisz csak ekkor éreztem... . Jót tettem a megfázásommal. 

Karunesh -Earthsong


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...