2015. július 6., hétfő

Hosszú vágta

Szombaton baráti lovasíjász versenyen vettem részt. A 7 vesszőket viszonylag simán lőttem ki 12 másodperc alatt. Futamról futamra javultam. 9 főből 4. vagy ötödik lettem. nem tudom mert átaludtam az eredményhirdetést - kora délután.... Igazából az volt a lényeg, hogy találkoztam régi barátommal, régi ismerősökkel. Jövőre jó lenne visszatérni -keményen dolgozok rajta. Azonban tartom magam az eredeti tervhez, csak akkor ha van esély arról a szintről továbblépni ahol befejeztem. 
Vasárnap lóháton vittük vissza a lovakat. Jó kis lovastúra lett, hosszú vágtákkal. Nagyon élveztem. 
Végül csak hétfőn kerültem haza. Az is kalandos lett... 


Gyönyörű művészi kisfilm a kettlebell sportról. Kettlebell Jess


Szalai Csabi -akit a békési OB-n tiszteletbeli borsodinak fogadtunk- ezüstérmes lett az IGSF szervezet VB-én. Ezúton is gratulálok Neki!

Barcsik Lacinak sikerült összehoznia egy magyar Ivan Denisov szemináriumot. 

Az orosz fb-n a kazahohnál találtam ezt a képet: Nem kicsit giccses de tetszik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, április

  És a 8. napon megteremtette a kettlebellt (Forrás: fb, Moses Dungca) Érdekes súlyzó az előtérben Lenti képekről azt írják   Elce Lipeckoj ...