2009. február 22., vasárnap

Péntek

3,5 tonna szemestakarmányt pakoltunk először be a zsákokba majd fel a kocsira aztán le a kocsiról és be egy kis ház pincéjébe. Lepakolásnál a csapat egy része el lett küldve lovakért. Mire visszaértek mi már lepakoltunk 1,5 t -emelkedőn kellett felvinni aztán le a pincébe a zsákokat. Külön jó volt nekem, hogy a zsákok 35-40 kg-osak voltak... Aztán megjöttek a lovakkal. Bár nincsenek magas lovak a tanyán de mivel én alacsony is vagyok...
Az eszembe jutott gondolatok közül kettőt osztok meg:
-aki kitalálta a kettleworx-ot meg ehhez hasonlókat nah az jött a Szíriuszról.
-sandbag training :).
Bár ez nem egy mindennapi munka volt ennek ellenére a légzésem gyorsan helyreállt szerintem a pulzus is. Hamar jól éreztem magam. Másnap pedig nem volt nagy fáradtság, izomláz meg főleg nem volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...