2010. január 15., péntek

"Élünk-járunk az utakon..."

A szakdoga védésem sikerült-négyes. Ma a tanári képesítő vizsga volt. Nekem lett az egyik legjobb eredményem- természetesen 5 ös és a pár ötösön belül enyém.... Jövőhéten földrajz záróvizsga. Történelemből teljesítettem a hiányzó vizsgákat így ott minden tantárgy megvan viszont egy papíron sikerült elcsúsznom így ott nem végezhetek-nem baj az már túl sok lett volna. A héten beindult a 3. KB csoportom. A kezdők nagyon ügyesek. Van kettő -elnézést a kifejezésért- "pláza cica" akik nagyon megleptek pozitív hozzáállásukkal. Tegnap RGB volt fotózni majd teszek föl képeket abból az anyagból, mihelyst megkapom. Szintén tegnap a haladó csoportom lelkesedése kicsit megdöbbentett. Lassan megoldódik a miskolci bentlakásom. Mostanában kicsit sok az Eger-Mezőkövesd-Miskolc inga. Holnap meg Budapest :). Nah de nem panaszkodásból írom, örülök neki én választottam.
Tegnap a rendőrök megállítottak. Hátul volt kettő kettlebell. Kérdezi Én is kettlebellezek? Aha mondom, instruktor vagyok. Van eladó kettlebellem? Van, milyen érdekelné?...Adtam neki névjegykártyát....:)

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok a védésedhez, a vizsgádhoz. Nem gondoltam volna, hogy a vizsga előtti estén még edzéseket tartasz... Mi döbbentett meg a haladó csoportban?

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a sikeres védéshez és a vizsgához! Amibe Te belefogsz, azt kőkeményen végig is csinálod. Nagyon tisztellek érte.
    A lelkesedésünk pedig olyan mint a nátha: fertőző és megállíthatatlan. Te fertőztél meg minket. :))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek!
    Zita! A lelkesedésetek...

    VálaszTörlés
  4. nemsokára Tanárbácsi leszel ezek szerint :-)

    VálaszTörlés
  5. Jaja. Holnap lesz az utolsó megmérettetés, az utolsó csata. :)

    VálaszTörlés
  6. Huhuhuuu! Akkor majd mondhatjuk edzésen, hogy "Tanárúr, én készültem!" ? :)))

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...