2010. november 16., kedd

Beszámoló

Sajnos már évek óta küzdök derékfájdalmakkal.Először tartottam is az edzésektől.Az első alkalmak után bebizonyosodott , hogy ez alaptalan volt.Minden gyakorlatot részletesen elsajátítottunk, bizonytalanság esetén azonnal változtattál a végrehajtás módján.Ezáltal bizalmat szereztem benned is és a gyakorlatokban.Amióta végzem őket sokkal kevesebbet érzem a derekamat.Stabilabbá erősebbé tette a ketlebell.Olyan mintha kifejezetten a lumbális szakaszt edzené.Ez alól időnként kivétel a snatch, de ez napfüggő.Bellezésen kívűl foglalkozom ökölvívással is, melyben egyértelműen robbanékonyabb vagyok a kettlebell óta.De szerintem javította az általános erőnlétemet is.Pénteken elmentem úszni.Ha hónapokat kihagyok az usziból, akkor sokkal fásultabb vagyok az első alkalommal.Most ez sem volt érezhető, amin nagyon meglepődtem.Nem fáradtam el úgy a hosszoktól, és a fordulók is könnyebben mentek! Kanyok Attila

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...