2011. január 30., vasárnap

Méregtelenítés, vitamin és mesék

Nekem például a májméregtelenítés stb. nem működött. Kb. mint marhának a szúnyogcsípés.
A béka marad blogon érdekes gondolatmenetet olvastam. Tételezzük fel évente egy kg méreg halmozódik fel a szervezetemben. Akkor 5 év múlva 5 kg-al, 10 év múlva 10 kg-al nehezebbnek kellene lennem.
Nálam biztos nincs így. Vért izzadok a tömegnövelésért.

Ellenben a vitaminok bejöttek. Most a vitaminkirálytól rendeltem multivitamint. Elvileg 100 % természetes alapanyagokból készült és pénz visszafizetési garancia van rá.

(Azt vettem észre a népmesék hőseinek ereje, lelke gyakran külső tárgyban van. Ezzel szinte mindig visszaélnek. Kevés hős jön vissza a túlvilágról. Van kazah hős akinek lelke a kardjában van. A nartok eposzában az egyik ellenség lelke 3 nyílvesszőben volt. Ha emlékezetem nem csal az első nyílvessző eltörésekor meghajlott a gonosz, a második eltörésekor térdre rogyott, harmadik eltörésénél meghalt.)
Még egy kazah népmese részletet megosztok. Az idősödő Aldar-tól három dolgot kérdeznek meg és ő így válaszol.
Milyen az embernek ha meghal az anyukája?
Aldar: Olyan, mint amikor a szeretet forrása elapad.
Milyen az embernek amikor az apukája meghal?
Aldar: Olyan, mint amikor az embert védő fal leomlik.
Milyen az amikor az ember felesége meghal?
Aldar: Olyan, mint amikor eltörik az a bot amelyre az idős ember támaszkodik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...