2011. január 28., péntek

Péntek

Könnyű napot akartam. Így egy kör lett a szokásosból.
A következő állóképességi héten reális az 5 kör. Csak jól kell végigcsinálni az erőnléti hetet -ezzel nem lesz gond. Az azt követő héten elkezdem a fordított 10-es létrákat -10,8,6,4,2- egy perc pihenőkkel. Aztán majd jöhetnek a dupla 32 kg-os clean and jerk-ek. Vérszemet kaptam :).
A lovaglás, íjászat 1-2 alkalomra szorul vissza-régen ez nem ment volna. Úgy is amit nagyon akartam már elértem -íjászatban anno 12 órát lőttem -majd 4 ezer lövés lett miközben a vesszőket magamnak szedtem, plusz írtam az eredményt. Lovaglás ... ennek nagy része már látható a blogomon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...