2011. január 19., szerda

Szerda

Kedd:
Lovaglás, íjászat, TGU könyökig (Ez utóbbi hihetetlenül jól esett. A TGU-s kihivás után is maradni fog.)
Szintén tegnap teljesen tudatlanul csináltam egy tanyasi two hand anyhow -ot. A jobb vállamon, jobb tenyeremen volt a nyeregalátét, nyereg... és fel kellett vennem az abrakos vödröt majd a lovam elé tenni. Az előbb leírt gyakorlattal oldottam meg a dolgot.
Most azt álmodtam, kipróbálhatnám az öttusát. Nem alaptalan hisz anno úsztam, futottam vívtam... Ha lesz lehetőségem rá kipróbálok egy versenyt vagy csak simán együtt tét nélkül.
Szerda:
SMR system, FMS
Végig 3 perc pihenő volt.
32 kg-al MP: 3 x 4 ismétlés. Nem ment.
24 kg-al -övön- 3 húzódzkodás. Itt se éreztem magamban az erőt.
48 kg-al goblet squat: 3 x 4 ismétlés. Már az első felvétel is igen nehéz volt. Ne gondolj "mély" guggolásokra.

Délután még lovaglás lesz.
Gyönyörű kazah klip Asylbek Ensepovtól

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...