2011. február 22., kedd

Nyílvesszők

Tegnap pont a korongot tartó szöget találtam el. Nem az első dolog. Viszont most először repedt szét ettől a vesszőm. Így össz-vissz 6 maradt. Vajmi kevés a lovasíjászatra. Márciusban venni kell újakat. Úgy néz ki ezeket sem tudom eladni. Egyre komolyabb használt vessző készletem van.
Van piros színű. Anno az első felnőtt íjamhoz vettem használtan. Már akkor se volt rajta a gyártó neve.
Van Szalóky meg cédrus fa vessző. Az ősök favesszővel lőttek így megjártam ezt is. Nincs kettő egyforma favessző. Ez megnehezíti a pontos célzást.
Van Easton game.. (?) Kassai anno ilyennel lőtt. Úgy voltam vele ha neki jó nekem is... Hát nem.
Favesszők gumi heggyel. Ezzel lőttünk a lovagokra lóhátról. Jó volt. Nekik kevésbé.
Easton ... Azt mondták jó vessző... De nem nekem. Viszont a nock ját más gyártó nyílvesszőjéhez fel tudtam használni. Igazából minden íjhoz más nyílvessző való. Én azt mondom nem gond ha nem annyira jó az íjhoz idővel ki lehet tapasztalni.... Nekem a strapabíróság a legfontosabb. Nem csak a nyílvesszők területén.....
Easton tól valami karbon. Tört mint a ropi.
Gold Tip. Szuper, strapabíró. Csak amikor rendeltem teljesen ugyanolyat -expedition hunter 5575 teljesen mást hoztak pedig tényleg az volt. Kiderült ebből van fekete és terepmintás. A terepmintás vastagabb -nyílvessző hozzáfogáskor jobban terheli az ujjat- és máshova száll mint a fekete :). Csak akkor miért az is 5575 expedition hunter. Ma már Magyarországon nem lehet kapni. Az eladóknak is általában az a baja, hogy túl kafra a gyártó.
Ezen kívül számolatlanul vannak különféle hegyek favesszőre, hegyek és inzertek alu és karbon vesszőbe, meg különféle tollak. Mi lesz itt tíz év múlva?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...