2011. április 10., vasárnap

Dopping

Sokba kerül a doppingellenőrzés és nem megbízható az értékelés. Írja az Amerika Népszava.

Ma a Heti Helyzetben erről -is- beszéltek.
Én úgy vagyok vele aki akar doppingoljon - bár nem ajánlom és elutasítom. Ha neki megéri egy tizedért a testét károsító szereket használni akkor használja. A műsorban a résztvevők megemlítették van olyan amikor egy szert később ítélnek meg károsnak. A teljesítményfokozók doku filmben említettek olyan szert ami később lekerült a tiltott szerekről és olyat is ami később visszakerült. (Szerintem nem mindenki reagál ezekre ugyanúgy. Nekem például a tejsavó nem jött be, sokaknak viszont igen. Van aki kreatintól került kórházba...) Anno a sportélettan tanárom mondta -név nélkül- vérvétel lenne a legjobb minta. de ezt sokan vallási stb. okok miatt elutasítják.
Úgy néz ki a jövőben teljesítményfokozó műtétek is lesznek -illetve már vannak.
Akit érdekel a doppingtörténelem itt és itt tud olvasni róla. Érdekességként megemlítem a náci katonák is kaptak drogokat.
(Aláhúzás a géptől...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...