2011. április 15., péntek

Történelem szak, idézet ...

Ma leadtam a szakdogámat -ismét. Rendesek voltak. Elvették de mondták valami bizottság bele fog kötni mivel ez kevés. Jogos. majd mindig fél órámba került elővennem a szakdogát annyira a hátam közepére kívántam. Aztán minél hamarabb le akartam tenni. Ha nem végezhetek nem bánom. Hisz minden megvan tehát ha akarom máshol, máskor befejezhetem.

Gondolkodtam a tegnap belinkelt videón. Állítólag az ember eleinte kis populációjú zsákmányállat volt... Ma mi vagyunk a ragadozók. Sok kihalás szélére sodort állatfaj ma ismét népes állománnyal rendelkezik.

A MEK-re felkerült Molnár Lajos Athletika könyve. Most nem a mai korra is érvényes társadalom kritikát emelem ki. A 74-77. oldal környékén találtam az alábbi mondatot: "Nők által születünk és gyakran általuk is halunk meg." :)))

"Bármi történjék is velünk az a fejlődésünket szolgálja. Engedj el minden félelmet. A hited által fölébe kerekedhetsz minden bajnak és fájdalomnak. Az illúziók világában élünk. Teremtsd meg magadban azt a valóságot, melynek részese szeretnél lenni." Rujder Tamás
(Popper Péter: Kiadatlan írások című könyvben találtam. Most épp válogatott szanszkrit elbeszélés irodalmat olvasok. 1000 oldal. Most járok a 130. oldalon és jövőhét pénteken vissza kellene vinni a könyvtárba. Hááát... Nagyon jó könyv!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...