2011. június 1., szerda

Félév

Reggel mikor felkeltem és az órámra pillantottam látom 6.1. van. Félév. Rögtön szöget ütött a fejembe a gondolat, milyen eredményeket tudok felmutatni. Ha lovasíjászatot nézem akkor van pár futam ami 6/6-os, viszont hullámzó a teljesítmény. Kellene még egy ló a több gyakorláshoz, azután az is kevés lesz ... :) Az anyagiakról nem is beszélve. A saját teljesítményemet nézve a dupla 16 kg-al 500 snatchen kívül nem sokat tudok felmutatni. A félév alatt rengeteg könyvet olvastam ki. Nem tudok kiemelni egyet sem. Mindegyik jó volt. Ha a tanítványaimat nézem, lassan a "Betonüzem" táblát kitehetem. Például Eszter mostanság lábfejen 4 kg-al végez taktikai húzódzkodásokat elszórtan az óra alatt ... A félév igazi sikerei ők.

Nekem a 24 órán, a 2x13 kg buzogánnyal való stabil használaton, év vége felé jó clean and jerk teljesítményen kívül -10 perc alatt kb. 70 egyben 2x24 kg-al- más célom nincs. Ezt az egy kézcserés 1000 snatchet 16 kg-al tolom. Várom amíg 24-el nem megy, legalább 500. Ha Denisov megcsinált 700 egy néhányat egykézcserével 24 kg-al akkor nekem is menni fog. Jó neki más a technika de RKC stílusban is lehetséges.

2 megjegyzés:

  1. Attila!
    Ettől a blog-bejegyzésedtől olyan érzésem van, mintha elégedetlen lennél magaddal. Pedig a természetben a minőségi és a mennyiségi változások ciklikusan váltakoznak. Szinte csakis a mennyiségi dolgora gondoltál (a lovasíjászatot kivéve). Pedig volt bőven minőségi is: pl. épp te mondtad, hogy 500 dupla Snatch-nél hogyan változott a technikád.
    Ja, és még nincs félév, majd 06.30.-án lesz vége. :)

    VálaszTörlés
  2. Áh nem vagyok elégedetlen ... :)

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...