2011. június 28., kedd

Kedd

Hétfőn az első elolvasott levél Béláé volt. 8 hét alatt 5 kg-ot fogyott. (Ez teljesen jó ütem.)
Délután elvittem a tiszaújvárosiaknak a 48-at. Anikó hihetetlenül örült neki. Még senkinek nem okoztam ilyen nagy örömet a 48-sal. :)
A söröshordó csap részét át kell alakítani menetesre, kupakosra. Már kettő ember véleményét kikértem. Ma Imrét is meghallgatom. Talán jövő héten már fogok tudni vele edzeni. Jó kis bonyolult, összetett mozgás lesz felvenni és kinyomni. Tegnap megnéztem a Giants Live londoni állomását. Ott 130 kg-ra volt feltöltve egy ilyen söröshordó. Sajnos a csap részét nem lehetett jól látni.
Ma reggel -kedd- úgy döntöttem kihagyom a KB edzést. Inkább tovább aludtam. Nagyon kellemes, borongós idő van. Jó lenne kinn lenni lóháton. Délután lovasíjászat. Bár ha kinézek elég sötétek a hegyek. Lehet nem tart ki addig az idő.

Rock Monster Milk 1 2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...