2011. június 15., szerda

Szerda

Tegnap hosszúra sikeredett a nap. Azért reggel tudtam KB-ezni. Itt a minimumon vagyok, swing és TGU (nálam csak magas hídig). Nem érzem úgy változtatnom kellene rajta. Délután pedig lovasíjásztam. Stabilan mentek a dolgok. Egy álom volt az egész. Rég vártam erre! Kettő futamban 8 vessző ment ki 5 talált. A legrosszabb futamban 6 ból 3 talált. Ma reggel sok korrekció után -tegnap gyöngykavics pakolás közben meghúztam kicsit a derekam- buzogányt használtam. A kettő 13 kg-sal nem ment a shield cast így asszimetrikusra váltottam: 8+13 kg. A youtube csatornámon megkaptam az első személyes üzenetet: wondrous vid. Azt nem tudom melyikre gondolt.

2 megjegyzés:

  1. feltöltesz egy videót h kinyomod a 32es golyót? motiváló lenne. köszi!

    VálaszTörlés
  2. Sajnálom de ez most nem valószínű összejönne. 1-2 hete ha nem több nem volt Mp kettlebellel. 60 kg-os testsúllyal nem úgy megy hogy gondolok egyet és kinyomom a 32-t. Megértésedet előre is köszönöm. Nézz szét Lakatos Péternél, Balázsnál, Lacinál, Jucinál... Találsz motivációt bőven.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...