2011. június 18., szombat

Szombat



Tegnap fáradtan lovasíjásztam. Úgy néz ki -ez már a sokadik alkalom- hogy fáradtan jobban teljesítek. Például volt kettő hátralövésem a pálya leges legvégéről -45-50 méter- ami kb. 5 cm-el csapódott a kör fölé. A csizmám már belül a talprésznél is kezd szétesni. Reméljük ezt a 2 és fél hónapot kibírja. Ősztől gumicsizma van a sár és az esőzések miatt.
Ma reggel találkoztam Gazsi bá val. Az az igazi régi munkásember. Egy öröm volt vele beszélni, mellette lenni. Ma sajnos kicsit le van nézve a kétkezi munka és nem feltétlenül művelt, intelligens emberek dolgoznak. Délután cseresznyés pitét sütök. Töltök fel képet ha jól sikerül.
(Magyar idő szerint szombat reggel 8 órakor írtam ezt a bejegyzést...)

A négyzet nem jött össze a sütinél. Mentségemre legyen mondva lángosnál akaratlanul is összejön :). Az íze hüm hüm hüm ... Enyhén omlós :).
Plusz megpróbáltam 2x40 kg-al cleant. Swing lett belőle. Kedden 10 ismétléses swing sorozatok lesznek 2x40 kg-al. (Pontosabban 24+16 kg-al.) Akarok csináltatni T rudat, hogy majd akár 150 kg-al swingeljek. Ha valaki tud műszaki leírást adni megköszönném.... Mostanában erős ember videókat nézek. Nagyon motivál.

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...