2011. augusztus 3., szerda

Új idők szelei

A lovak karámja felé haladva szomorúan látom áll a pályán a víz. Cammogok lefelé. 2,5 hónap? Talán ennyit tudtam lovas íjászni. Reméljük fogok még párszor lóhátról nyílvesszőt röptetni. A mobilpásztor csipesze mellett szöcskéket látok. Rég láttam! Baktatunk felfelé a patamosóhoz. Nincs kedvem kimenni. Felülök a lóra. Rögtön eltűnik ez az érzés. Sőt! Egész napokat akarok kinn lenni lóháton. Hihetetlenül jól esik a lovaglás. Közben a jövő gondjai forognak a fejemben. Fizikai munka körülbelül szeptemberig várható. Ma holnap nekem kellene apám vállalkozását folytatni. Nincs sok kedvem hozzá. Felőrli az embert az építőipar. Gyakori pl , hogy a munkaadó nem fizet. Nemrég a környék egyik legnagyobb építőipari vállalkozója öngyilkos lett. Azt rebesgetik 200 millióval tartoztak neki. Nem lepne meg ha igaz lenne. Más gondolatok is forogtak a fejemben. Ennyi elég legyen. Idővel kibújik a szög a zsákból. Minden kihívásom dereka volt elviselhetetlen. Aztán csak túléltem és utána jobb lett. Ez tart. A kollégáktól elnézést kérek. 4-5 blogot ha nézek. Inkább humoros oldalakat keresek fel. Segít a túlélésben. A közeli hozzátartozók azt mondják menjek ki külföldre vagy Dunántúlra. Kitartok. Szintén elnézést kérek de nekem ez a nyár azt erősítette meg a láberő a legfontosabb. 30 perc lovaglás után visszafordultam. A domb tetején vonulásra gyülekező fecskék csiviteltek a villanyvezetéken. Talán tavaly is ugyanabba az irányba néztek a fejükkel. Vissza a tanyáig 20 perc telt el. Minden ló siet haza.
Sámános borulás
Keresd a csillagod
Még egy gondolat. Feltűnően nagy iramban jön vissza a múlt. Várfelújítások, lépten nyomon íjasok, huszárok, sámánok, régi kézművesek. Nemrég láttam olyat aki a szénát lovaskocsin hozza be. Matefarkas-t idézem -más szövegkörnyezetben használta de ide illik: Aki mást mond vigye el a jugre(farkas)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...