2012. január 16., hétfő

Gondok,gondok de érzem minden jó lesz

Sz. -el végül is ennyi volt...
Azt még nem írtam nemrég összetörtem cseppet a kocsit.... (Január elsején reggel rádőlt a kerékpár és lepattant a festék. Ott aggódtam, hogy így-úgy. Erre aztán piff. Most már az a festéklepattanás a legkisebb gond.)
Beszéltem a könyvelővel miként alakul a jövőben az egyéni vállalkozó élete. Februártól kb. 75 ezer forint járulékot -ebben benne van az SZJA satöbbi, satöbbi, satöbbi- kell fizetni.
Írhatnék még pár dolgot, nem teszem. 
Mindezek ellenére sok ötletem, tervem van amit igyekszek megvalósítani.(Nekem csak egy kérésem van. Hagy lássam már az e mail fiókomban és a blogon -bár itt csak részben van ez- a gombokat ne csak négyzeteket lássak.)

4 megjegyzés:

  1. Van jó autószerelő ismerősöm, azt nem ígérem hogy ingyen csinálja meg, de legalább jó lesz...
    A másik meg, hogy inkább a kocsi törjön mint az ember. Nem tudom, hogy hogyan történt, de én örülnék ha annyit tudnék emelni mint te...
    Írhatnék még pár dolgot, de nem teszem... :-)))
    Ja, de egyet: tartsd a szemed a csillagon, keresd. Most jött pár felhő, majd elmennek.

    VálaszTörlés
  2. Atti, hogyhogy csak 75? namajd priviben.

    és izé, milyen négyzeteket?

    VálaszTörlés
  3. Marci!
    Tesóm barátja is autószerelő. Hétvégén összedobta. Amúgy én is úgy vagyok, hogy a kocsi törjön, mint én. Ja ja előbb utóbb minden jó lesz.
    Anikó!
    Azok a négyzetek amik pl a gmailnál felül vannak és az van beleírva,m hogy pl kukába helyezni a beszélgetést satöbbi satöbbi satöbbi.

    VálaszTörlés
  4. Kockák helyett régi feliratos gombok: a Gmail-ben a jobb felső sarokban van egy fogaskerékre hasonlító ikon egy lefelé mutató nyíllal. A nyílra bal gombbal kattintasz 1-et, akkor legördül egy menü. Ebben a listában olyan középtájon van az "Átmenetileg visszatérek a régi felülethez" (angol verzióban: "Revert to the old look temporarily"). Kattints rá és egy darabig még élvezheted a régi szöveges gombok kényelmét. Addig, amíg a Google végleg el nem veszi. :(

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...