2012. március 24., szombat

2012 nyolcadik lovasíjász edzése


Elég borús idő fogadott a tanyán. Aztán jó idő lett belőle.
A cél el lett kerítve. Mintha valami szent hely lenne, vagy neves ember szobra lenne a céltábla helyén. 
Összességében nem ment olyan jól, mint vártam. Azért bánatra nincs okom. örültem, hogy edzhettem. (Csak halkan jegyzem meg amikor elkezdtem kinyitni a kapukat -most már kettő is van, egy a céltáblánál, másik a pálya elején- jobban kezdtem el teljesíteni. Ma már pár futam után Guszilót elengedtem és egyedül gyűjtöttem a vesszőket. Szabadon... :))

Anno egy főorvos mondta a térdvédő -nem tudom pontosan mi a neve, feladata a térd stabilizációja- nem ér semmit. Hittem is meg nem is. Tegnap megnéztem a női erős ember versenyt. Az egyik hölgynek az említett sporteszköz ellenére oldalirányba c-be hajlott a térde. (Jó persze biztos lehet mondani, rosszabb is lehetett volna, meg milyen gyártóét használta stb.....)

Tegnap végeztem a Hideg ország varázslói könyvvel. Nehézen tettem le - igaz a bele-bele szőtt finnugor rokonság stb. részeket átugrottam... Vajon milyen életük lehet most a könyvben szereplőknek? Ha már nem élnek, a gyerekeiknek. Vajon megvan még a rénszarvaskoponyás, szalagos szent nyírfaliget? Utánanéztem.
A hantik miatt ma a kép hantit ábrázol.
Hanti zene, huptaityla 
(A könyvben szereplők emlékére -ha nem élnek,van aki már biztosan nem él ez a könyvből kiderült,,,-  ha rokonjaink ha nem )

(Olasz kettlebelleseknél találkoztam ezzel a kifejezéssel, kettlebellre ráírva: heavyrobics.. Amúgy ez részben egy könyv címe.)


Hamarosan elkezdődik a Nyílt Kettlebell Európa Bajnokság.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...