2012. április 19., csütörtök

2012 tizennyolcadik lovasíjász edzése

A tanyára beérve hatalmas földkupacot pillantottam meg a lovasíjász pályánál, pont a célnál. A lovászék épp az egyik gépkezelővel beszéltek. Köszönés után halkan megkérdeztem a céltábla megvan még? Igen megvan. Ezt újabb meglepetés követte. Arrébb állok a géppel, lenn van a pálya mellett.
Az öltözőbe történő második belépésemkor kettétört alattam a palló. (Amiről nemrég írtam, nagyon ruganyos, középen nem támasztották alá.) Hát igen 56 kiló, 56 kiló. Utána mondta is Klári -aki .. nők súlyáról nem beszélünk- és nem alattam.
A lovasíjászat első futamai nem mentek jól. 6-7 vesszőket tudtam kilőni. A legjobb futamokban 3-4 vessző talált. Sajnos a pálya eleje még nincs teljesen kész, valamint elveszünk ezen a széles pályán. Noh de ezt én vállaltam be így panaszkodnom nem szabad. Hamarosan megtörténnek az utolsó simítások, rákerül a homok és ki lesz kordonozva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...