2012. november 22., csütörtök

2012 hetvenharmadik lovasíjász edzése, sötét plusz rodeó


Először segítettem a terményt bepakolni. Most minden zsákot sikerült vállra felvenni és vállon bevinni. Egyik fordulóban a balon, másik fordulóban a jobbon. 
Utána lovasíjászat jött. Gusztáv hozta a jelenlegi formáját. Kb. 8 futamot mentem. Ebből 4 futam során lőttem. E négy futam közül csak egybe nem rodeózott be. A találatokat nem láttam. Csak a koppanásból következtettem a találatra.
Hazafelé jövet -pár száz méterre a lakhelytől- azt vettem észre, hogy egy komplett galambdúc költözött be a hátam mögé. Aztán itthon vettem észre, defekt. Holnap kerékcsere.

Sanyi blogján kis eszmecsere zajlott a rudas szemben a dupla belles nyomásokról. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...