2012. november 9., péntek

Brutal challenge, hatodik készülődés

Jelentem nem olyan rossz a helyzet. Az elkövetkező napokban nem kell gumikacsán ülnöm.
Elég álmosan, fáradtan mentem le. Aztán edzés közben felfrissültem. 
Az edzés rész, nem sorrendben:
Guggolás: 75 kg 1x12 ismétlés.
Elemelés 75 kg 1x12 ismétlés.
Jövőhéten mind a kettőnél 85 kg jön. Így már nyugodtabban fogom megpróbálni.
Fekvenyomás: 50 kg-al 2x6 ismétlést terveztem. Ez nem jött össze. 2x5 majd 4 ismétlés következett. 
Katonai nyomás ülve, mellről: 25 kg 3x6 ismétlés. Utolsó sorozatban 5 ismétlés. 
Jövőhéten a fekvenyomásnál ismét 50 kg jön, katonai nyomásnál pedig 35 kg. Emiatt módosul a terv. Azokban a gyakorlatokban ahol jól haladok, plusz 5 kg-al nagyobb súly van célul kitűzve. Időközben tovább módosulhat.
Bicepsz: 27 kg-al 12 ismétlés. Utolsó 3 ismétlésbe kicsit felsőtesttel be kellett segíteni.. 

Vettem puffasztott quiona-t. Ebben van egy vegyület ami miatt nagyon anabolikus hatású. Ízre olyan, mint a pirított árpa. Finom, ízlik. Remélem segít és megérte megvenni. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...