2012. december 28., péntek

Ismét változatos nap

A héten sikerült tartani a tervet. Így nem csúsztam szombatra.
SMR system: vádli, belső comb, fenék, hát. 
Átmozgatás.
Bemelegítés:
10 swing az alábbi súlyokkal: 16 kg,24 kg, 2x16 kg. 
A szokottnál nagyobb pihenőkkel hajtottam végre. Nem esett jól.
Katonai nyomás, hordó:
2x5 ismétlés. Harmadik sorozatban 3. ismétlésnél jobbnak éreztem megállni. 3 perces pihenőkkel. Jól ment!!! A tartóból leengedést még gyakorolni kell. Kicsit zúzza a combom. (Ennyi ismétlés még sose ment vele. Következő alkalommal az első sorozatot követően még több vizet töltök bele.)
Mászás, kötél és gerendák:
Egy nagy kör majdnem összejött a gerendák és húzódzkodó rúd között. Sebaj! Majd következőnek.
Kötélmászásnál háromnegyedig jutottam. Szóval itt is fejlődtem.
(Ekkora elkészültek a főtt tojások.)
Buzogány, 13 kg-os:
3x7 ismétlés. Nem ment jól. Bal kéznél továbbra is átbillentések vannak.
Szakítás, 24 kg:
Mostanában nem használok magnéziát a fogás erősítés miatt. Ma sem történt ez másképp. Azt vettem észre jó fogáserővel kevésbé illetve később kerülök oxigén hiányos állapotba.
A buzogányoknak hála elég leharcolt fogáserővel kezdtem neki. Természetesen a bal kéz lombozódott le a legjobban. Így ezzel kezdtem a szakítást, ez adta meg az irányt mennyi ismétlés lesz ma.
2x11 ismétlés. 2 perces pihenővel.
Nyújtás.

Délután lovaglás lesz. Hétvégén pedig talajíjászat.

Ossian - Ősök vére (Kicsit demagóg...)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...