2013. április 9., kedd

Keddi mocorgás és a Kína tanulmány könyv

Reggel futottam, kb 2 km-t. Mintha november lett volna. Egy kutya megzavart futás közben. Sikerült úgy megijeszteni, hogy ő mászott be a méter nyolcvan kerítésen nem én. Örültem neki.
Délután talajíjászat következett. Jól ment jobb kézzel. Egészen 20 lépésig felmentem. Azonban onnét a 15 centis korongot csak 1-2 alkalommal sikerült eltalálni a jó pár lövésből. Ballal nem ment ilyen jól. Sok lövést leadtam miután 15 lépésről mind a kettő vessző betalált. Ezután be is fejeztem itt.

A mezőkövesdi könyvtárnak hála a legújabb könyveket tudom kikölcsönözni. Így került a kezembe a Kína tanulmány könyv. Elnézést kérek a karcos megfogalmazásért, marketing szöveg itt is van. Legalább társul mellé kb. 750 hivatkozás kutatásokra. Egy szóban össze tudom foglalni a lényegét, vegetarianizmus. Szóval teljes ellentétben áll a paleoval. Sok kísérletezéssel a hátam mögött tapasztalatból tudom, hogy növényi táplálkozás hatására nálam egy idő után elkezd csökkenni a teljesítmény.
Amik nálam kulcspontok kezdenek lenni. Súlyzós edzés után fehérje fogyasztás (nálam főtt tojás), néha kontrollált éhezés és sok tea. Amúgy mindent eszek. A tavaly vásárolt D-vitaminnak -ami oly nagy népszerűségnek örvend mostanság- lassan a végére jutok. (Még kettő táplálékkiegészítővel rendelkezek- de rendkívül ritkán használom. Tavalyról maradt egy kevés izotóniás por és néhány szem multivitaminom.). Eleinte éreztem, hogy pluszt adott, mostanság azonban ezt nem tudom elmondani. (Természetesen ez egy összetett dolog és nem fogom egyértelműen kijelenteni, hogy nem.)
Másrészt nagyon hajlok a táplálék hullámoztatására. Hormesis.
Kísérletezzél, próbálkozzál azt tudom mondani. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...