2013. április 22., hétfő

Vasárnap és hétfő

Vasárnap:
Kb. 4 km futás.
Talajíjászat jobb és bal kézzel. Összességében ballal ment jól. Egészen 20 lépésig felmentem. Eleinte 4-ből egyek találtak. Míg jobbal sokkalta többet kellett lőnöm, hogy 20 lépésig legyen értelme felmenni. Azonban jobb kézzel kb. 6 lövésekből egy talált a 15 centis korongban.
Hétfő:
SMR system, átmozgatás
Húzódzkodás,16kg: 5x3 ismétlés 2 perces pihenőkkel. Nagyon jól ment!
Kora délután súlyemelés. Ma átvettük az utolsó elemet, kitörésben lökés. Egyből lemásoltam. Azonban egy-két finomságra még oda kell figyelni. Jó hír, hogy tartóban már egyre kényelmesebb a súlyt tartani. Ennek köszönhetően elől guggolásban egészen 50 vagy 60 kg-ig felmentem. 
Késő délután a kültéri edzés során én is mocorogtam a tanítványokkal. Szánt -nálunk ez egy kb 60 kg-os gumi- toltam és kötelet másztam. A szán tolás valami brutális. 

Holnap futás és íjászat. Estefelé pedig lökés és guggolás dupla 32 kg-al.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...