2013. november 10., vasárnap

Brutal challenge részvétel



59,5 kg-al mérlegeltem és a páros bicepsz gyakorlatot húztam....
Páros bicepsz kb. 35,5 kg 10 ismétlés
Guggolás 100 kg 8 ismétlés (Itt eldőlt, hogy a bronz kategória nem lesz meg.....)
Fekvenyomás 52,5 kg 12 ismétlés
Ülve katonai nyomás 35 kg 12 ismétlés
Elemelés 105 kg 12 ismétlés 
Összesen 3465 kg-ot mozgattam meg. Bár a bronzról lemaradtam örülök az eredménynek.(Majd jövőre Arnoldra gyúrom magam.) Örömteli, hogy használják a wilks szorzót. Ez a rangsor hamarosan kikerül a brutal oldalára.
A tanítványoknak üzenem, a kapott táplálékkiegészítőket következő órán beviszem és aki amit akar viheti. A részletekről küldtem ki e mailt.
Nagy élményt jelentett Nagy Ákost látni amint 460 kg-al "birkózik" guggolás közben. Szikrázott a levegő. Sajnos azonban a 3. próbálkozását sem adta meg a bíró így nem lett rekord. Ákos utána -többek között- azt nyilatkozta: Jövőre 500-al fogja végrehajtani.
Maga a rendezvény profi, mindenkinek csak ajánlani tudom aki ezen a területen ki akarja próbálni magát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...