2014. február 3., hétfő

2x32 kg 3 lökés

A ma délutáni edzésemből részlet.
2x32 kg-al 3 lökés. Testsúlyom 60 kg. Tisztában vagyok vele, hogy nem a legszebb.

Az elmúlt hetekben a vállam miatt inkább kivettem a katonai nyomást és nagyobb hangsúlyt fektettem a problémás rész átmozgatására, nyújtására, hengerezésére. Így az edzésem gerincét tovább tudtam folytatni. Pár napja pedig a lábujj körömnél van egy kis gyulladás. :)
Az olimpiai súlyemelés szakítás gyakorlatánál 45 kg-nál vagyok. Kb. 3 hét múlva tervezem az 50 kg szakítás próbát. Lökésnél 65 kg-nál vagyok, Itt kb. 2 hét múlva tervezek feljebb lépni 5 kg-al.
A kettlebell lökés és szakítás szépen alakul. A lökésem fejlesztésére új dolgot/dolgokat vezettem be. Remélem beválnak és még magasabb ismétlésszámra tudok "kapcsolni".

Nagyvilágból: 
Radik Altov ma a fb csoporton közzétette a tavalyi év dopping miatt eltiltott girevoy sportolóit. (Vannak szervezetek amik együttműködnek a WADA-val.)
Végre frissült az IUKL honlapja. Az Európa Bajnokság továbbra is Kijevbe van kiírva ( év elején az fb-re felkerült egy előzetes terv, ehhez képest), de eltolták május végére, június elejére.

Within Temptation-Dangerous

Utólag:
Aranypáva 1943-as magyar filmből 8 perc 30 másodperctől erős ember jelenet és van ott kettlebell is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...