2014. október 20., hétfő

Film ajánlók

(Az olimpiai súlyemelésben hónapok óta ugyanott állok. Már kezdenek könnyülni a súlyok, de a váltásnak még nincs itt az ideje. Nagyon kemény sportág. Pár hét és immár egy év lesz, hogy rendszeresen gyakorlom ezt a kiváló sportágat... Erre az időszakra azt tudom mondani nagyjából megtanultam a technikát. Ha azonban elmennék Géza bához biztos találna még hibát... ) Pár alkalommal gondoltam rá, hogy hagyom és inkább erőemelésre váltok. Egyenlőre még küzdök.
Tegnap néztem bele a Bennfentesek dokumentum filmbe. A 2008-as gazdasági világválság okairól szól. Amit láttam belőle, remek! 
Az egyik csatornán pár alkalommal "elkaptam" Ray Mears filmjeit. lenyűgöző! Sokkalta jobban tetszik, mint Bear Grylls kicsit szenzációhajhász, menekülés ki a vadonból túlélő filmjei. Ezt is csak ajánlani tudom. (A Magyar Túlélő Portálon van róla egy részletesebb írás.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...