2009. július 18., szombat

2009.06.23-2009.06.24





23-án késő este érkeztem meg Ulánbátorba- ott Ulaanbaatarnak írják és hívják-csak egy kínait hallottam aki Ulanbatornak nevezte... A reptéren várt a tolmács aki elkísért a szállásra.
A többi csapattag -összesen 5-en voltunk- másnap reggel érkezett. Először megörültek, hogy magyarral találkoznak majd kérdezték mit csinálok én itt? Mondtam nekik én is a Sámánok nyomában lovas expedíción veszek részt :)-nem tudták én vagyok az egyik csapattag. Aznap nem tudtunk Murunba repülni-az a légitársaság pont szerdán nem indít járatokat az összes többi napon igen. Így volt egy teljes napunk Ulaanbaatarban.
A reggelizést csak azért említem meg mert a pincér nem tudta kiszámolni mennyibe kerül 6 darab tojásrántotta meg az innivaló amit elfogyasztottunk :). Nagy A4 es papírt is elővett arra is felírta az árakat ...Fél órába biztos került mig kibökte az összeget.
Délelőtt elmentünk a piacra-hatalmas piac és szinte mindent meg lehet találni itt.
Aztán megnéztünk egy múzeumot-szerintem valami természeti múzeum volt a neve. Hát a preparált állatok elég lepukkant állapotban voltak... Ezután elmentünk egy láma kolostorba. A kolostor gyönyörű volt. Volt egy hatalmas Buddha szobor is és rengeteg imakerék.
(A taxizás kicsit nehéz volt. Mindannyian nem fértünk be egy kocsiba igy kettő kocsival kellett menni. Egy kicsit szinte mindig elveszítettük egymást.)
Délután az "illegális magyar nagykövet" (a magyar nagykövetséget megszüntették Ulaanbaatarban) vendégszeretetét élveztük. Este pedig megünnepeltük egy csapattag születésnapját-igaz az holnapra esett.

4 megjegyzés:

  1. A kolostor lámakolostor, Atti,és én is ott jártam,és én is megpörgettem a malmokat!de jó!!!
    Volt ima? Szóltak a kabócák?
    (mikor én középre értem, földig hajolva mantrázott rengeteg szerzetes, különleges, vihar utáni lágy fény volt és kitartóan szóltak a kabócák. Úgy 10 percig nem is tudtunk mozdulni,olyan gyönyörű volt.
    kíváncsian várom a folytatásokat... :-)

    VálaszTörlés
  2. Nem nem mantráztak a szerzetesek hanem kumiszt ittak de tényleg. Engemet is megkínáltak vele :). Kabócákat nem hallottam.
    Javítom lámakolostorra.

    VálaszTörlés
  3. Szia Attila!
    Üdv újra itthon! Várjuk a következő naplóbejegyzéseket is! :)
    Melyik légitársasággal repültetek?

    VálaszTörlés
  4. Köszi!:)
    Mongolián belül az Eznis légitársasággal repültünk.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...