2009. július 29., szerda

2009.07.01.






A nap első részén egy majdnem tajga erdőn haladtunk keresztül- nagyon mocsaras volt az erdő.
Aztán a Darhat medence pusztáin lovagoltunk tovább Rimcsu városig. A város határában állatok legeltek. Mindenki egyöntetűen úgy gondolta akár 100 évvel ezelőtt is lehetnénk. Szerintem régen a Hortobágy és a mellette lévő puszta is ilyen volt. Rimcsu városban ettünk -a húsos lepény nagyon ízlett. Valamint feltöltöttük élelmiszerkészleteinket.
A városból kiérve Zatanogur (ez a város sámánista központ) felé vettük az irányt. A mongolok félrevezettek minket, lett kb. másfél nap csúszásunk ebből.
Kinn a pusztán táboroztunk le. A közelben volt egy állóvíz amiből az állatok is ittak ezt használtuk fel a leves készítéshez-volt aki teljesen jogosan nem evett. Én bevállaltam de utána vodkáztam/vodkáztunk. (A tűz pedig megszáradt jakszar volt meg a közeli pásztor hozott egy kis fát.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...