2009. augusztus 7., péntek

2009.07.10.-2009.07.11





2009.07.10.
Éjszaka egyik lovunkat ellopták, pont a béreltet :) így annak árát ki kellett fizetnünk. Délelőtt összepakoltunk. Irány Murun. Előtte viszont el kellett adni egy lovat. Ez is elég lassú dolog a mongoloknál. Órákon át beszélgettek.
Murunban a lovász házánál aludtunk-a többiek sátorban, én viszont bevállaltam az UAZ hátsó ülését . Este kinéztünk a Nadamra- mire kiértünk már vége volt az aznapi rendezvénynek.
Este a lovász családjánál levágtak mongol módon egy birkát és mongol módon el is készítették.
2009.07.11.
Délelőtt kimentünk a Murun melletti pusztára ahol a lóverseny résztvevői be fognak futni. Nagy élmény volt látni a befutókat- a lovas versenyeken gyerekek vesznek részt és csikó lovakon lovagolnak. A táv 40 km. Ezt olyan 3-4 óra alatt megteszik...Ha mindez nem lenne elég, szőrén :).
Aztán elmentünk a város másik részébe ahol a birkózás és az íjászat volt. Íjászat nem volt, birkózás igen. A birkózást viszont nem láttam mert páran elmentünk ebédelni.
Ebéd után egy Muruntól nem messze lévő ősi kőoszlopokhoz mentünk el. Fantasztikus volt látni! Némelyik kb.5000 éves volt. Nekem az íjas, dobos, csodaszarvasos ábrázolást tartalmazó kőoszlop tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...