2009. augusztus 18., kedd

Szerda

Húzódzkodás: 8 kg-al 3 , 12 kg-al 2, 16 kg-al 1 ismétlés. Ebből 3 kör.
Aztán elővettem a kötelet és kipróbáltam vele pár dolgot. Például átvetettem a húzódzkodórúdon és a kötelet fogva húzódzkodtam, alternatív hullám közben állásból le féltérdre majd térdre aztán vissza féltérdre majd állásba...
A légzésem nem lett szaporább -pedig ezt vártam- alternatív hullám közben de a kezem elég hamar elkészült.
Késő délután még lesz pár futam lovasíjászat aztán a lelkes csoportommal is megízleltetem a kötéledzés gyönyörűségét :).
Célok:
Az év első felének egyik legfontosabb célját teljesítettem a 24 kg kinyomása stabil. Még 9 hónapom van -legkésőbb- májusig amikor is 1000 snatchet akarok megcsinálni. Lassan a 15:15 ös protokollt elkezdem 24 kg-al csinálni. 16 kg-al már elég jól megy -most már inkább fejben kell küzdenem a monotonia ellen...
2009.09.19. lovasíjász versenyre megyek-megint Kisújszállásra. (Nem adom föl :).)
Rita is írt a blogján az RKC instruktori képzésről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...