2009. szeptember 16., szerda

Acélosodás

Probléma hegyek...Például az idegem pár napja a fülbandázsnál elengedett és kettényílt-lövés közben. Nem sérültem meg, meg úgy néz ki az íj is megúszta -ez az íj azért kapja rendesen az ívet. Volt, hogy eldobtam lóhátról; szorult be ,felüléskor, a ló és a patamosó gerenda közé; csapódott az alsó szarva a nyeregkápába...Ha laminált lenne már rég széttört volna ezért is jó a "gyanta" íj. Tegnap elvittem az ideget megjavítani. Közölte a szakértő ezt már nem lehet megcsinálni. Sebaj van pót ideg...
Úgy néz ki a lovam nem lesz leszállítva a versenyre. Ez fölvet egy másik nagy kérdést. Induljak bérelt lovon? Pár napja úgy voltam vele igen akkor bérelt lovon indulok. Mára azonban hoztam egy bölcsebb döntést- majd tavasszal megyek ismét versenyre. Szóval mongolosra fogtam a dolgot- nagyon türelmesek.
Nem írom tovább -ez még csak a jéghegy csúcsa...
Egy kis mongol életérzés:

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...