2009. szeptember 9., szerda

Lovasíjászat, szellemiség

Tegnap lovas ijásztam délután. Szokásos élmény... Mikor pályára lép a lovam és elengedem az első vesszőt utána megszűnik minden. Tegnap vesszőgyűjtéskor fázott a derekam de csak addig míg nem kezdtem el a futamot. Azután eltűnt minden és ahogy a Nagymester mondja csak a cselekmény "élt"-ez egy haladottabb állapot, eleinte a tanuló figyel a technikára stb. aztán minden automata lesz. Futam után aztán visszakapom a "világ súlyát". (A ló mozgása megzavarhatja ezt az állapotot például valami miatt a pálya szélére húzódik mondjuk a középső szektorban...)
Tegnap kísérleteztem. Nem hagytam, hogy csak a cselekmény éljen. Kinéztem-nem tudok jobb szót rá... Hihetetlen nagy nyugalmat vettem észre kívül, nagyon megcsapott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...