2009. szeptember 20., vasárnap

Sobri Jóska

Máma kb. 50 km-t terep lovagoltam. Elmentem Bükkaranyos érintésével Harsányig.
Visszafelé jövet volt a következő kettő eset -időrendben írom le:
1. Egy tehéncsorda mellett vezetett el az utam. Három bika lépésben szépen lassan megindult felém. Pásztor nem szól semmit kicsit közelebb sétált felém. Egy kis idő után megálltak. Kivéve egyet az jött közelebb és nagyon nézett. Pásztor jön- még mindig sétálva- közben hello, hello-t ordibál. Nah mondom magamban ha dumálni akarsz velem most nem fogok. Ha meg a bikának szólt- nem hittem megáll ettől. Továbbhaladtam az úton és egy idő után megállt a bika...Huh.
2. Egy hatalmas szőlős mellett haladok el. Épp evett egy társaság az út két szélén. Egyik megkérdezi én vagyok a Sobri Jóska? -Persze, mint tudjuk Sobri Jóska kaftánban járt aminek sárga öve volt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...