2009. szeptember 11., péntek

Tanya

A tanyán sajnos nem a legjobb a helyzet. Téli takarmány még nem lett hozva a lovaknak. Ugyanaz ami tavaly tél előtt volt. Ha nem változik a helyzet októberben elviszem a lovamat de előtte szólok egyszer...(Ami nehéz döntés de a lovam miatt muszáj. Ott voltam a tanya létrejöttétől, segédkeztem "felépíteni". Emlékszem amikor megálltunk -pár éve van már ennek- egy gazos helyen. Bementünk a gazba és néztük,beszéltük mi hova kerüljön. Az elektromos vezeték árkának egyik ásója én voltam...Meg én lettem majdnem a tanya első áldozata :). Szereltem föl a villanypásztor vezetéket a többiek meg áram alá tették -már sötét volt- hát rögtön ugrottam egyet. Sok-sok emlék ...)
Jövő héten verseny de még nem tudni le fog e kerülni a lovam Kisújszállásra. Aki vitte volna arról kiderült -mástól- lehet külföldön lesz. Így kell egy tartalék lószállító embert szereznem...
A bal kezem gyűrűsujjnál be van gyulladva -kívül, lehet valami megszúrta stb.- így elég nehéz fognom- tegnap meg egy kis gyomorrontásom volt. A húzódzkodást le tudtam -szépen ment 16 kg-al 3x3. Jót tesz a húzódzkodásomnak a macebell.
A snatch viszont nem ment ballal így kétkezes swinget iktattam be helyére. Beast kétkezes swing: 2-4-6-8 x2.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...