2009. november 4., szerda

Kengyel téliesítése

Az elmúlt években télen szinte mindig majd le fagyott a lábfejem a kengyelben. Próbálkoztam több zoknival -katonaival és vadásszal egyaránt. Vettem lovas termo csizmát. Viszont a lábfejem csak fázott. Ha ügettem vagy vágtáztam akkor kevésbé de fázott.
Aztán olvastam egy csendőrségi szabályzatot ebben ez áll:
"A kengyelvasakat télen (november 15-től február 28-ig) szalmával be kell fonni.
Nemez, gumi vagy egyéb, a hideg ellen védelmet nyújtó talpbetét használata tilos."
Tavaly télen egy kis zacskóba tettem szalmát ezt ráhelyeztem szikszalaggal a kengyelre majd az egészet padlószőnyeg darabbal bevontam. Nagyon bevált! Elég egy zokni.
A termocsizma.... Egy telet folyamatosan még nem bírt ki szakadás nélkül. Most is szét van szakadva. Gumicsizmánál mindenképp jobb. Bőrcsizmát meg csak száraz időben legfőképp nyáron használok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...