2010. március 17., szerda

Karbantartás

Pár vesszőmet újratollaztam, az íjam idegét méhviasszal bekentem, az íjat magát bútorápolóval letisztítottam, az idegre a szétment cérna helyett újat ragasztottam (ez jobb mint ha a nockot nyomnám össze- rápattanás...). Sajnos az elmúlt hetekben kettő vesszőm megrepedt. Biztonsági okokból ezeket leselejteztem. Így csak 7 vesszőm maradt...Majd más típust akarok kipróbálni. Általában vadász vesszők között szoktam nézelődni. Azok strapabíróak-ez az eddigi tapasztalatom. (Volt már hogy lóhátról íjat , vesszőt el kellett dobni. Meg amikor Tarim pacival átmentünk vágtában a bozótoson kezemben az íj és a vesszők-nem önszántamból. Nagy élmény :D. Az íj és a vessző is kibírta...)
Mihelyst jobb lesz az idő leápolom a lovas bőr cuccaimat...(A thermo csizmát meg úgy kivágom, mint a sicc. Használja az aki feltalálta. Sima katonai bakancsban melegebb van a lábamnak. Valamint nem strapabíró. Az enyém teli van foltozva és még így is volt, hogy befolyt a víz...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...