2010. április 19., hétfő

Az erő gyakorlása

Ma reggel nyolctól este nyolcig félóránként 3 katonai kinyomást hajtottam végre jobb és bal kézzel is. A használt súly 24 kg volt. (8 órakor már nem végeztem katonai kinyomást, fél nyolckor volt az utolsó.)
Sokat javult a technikám, bal kézzel volt pár ismétlés ami hasonlított a jobb kezes katonai kinyomásomra. Ennek nagyon örülök, régóta vártam ezt a pillanatot.
Az egésznek olyan munka feelingje volt. Például amikor kimentünk kocsival a mezőre összegyűjteni a bálákat aztán kocsikázás a tanyáig, ott megint pakolás, vissza ki a mezőre...
Délután a szakadó esőben talaj íjásztam is. Bár a céltáblámra kezdetek óta 6 vagy 9 korong van kitéve így is a közepe adta meg magát a leghamarabb- kezd átjárni a vessző. Körülbelül 2 és fél évet bírt ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...