2010. április 6., kedd

Kedd

Tegnap nem mindennapi ebédem volt. Fokhagymakrém leves márványsajtos pirítóssal. Második egy egész fácán tört krumplival, desszertnek tenyérnyi nagyságú vargabéles. Mellé kettő deci félédes fehér bort ittam. Még este is teli voltam így a vacsora elmaradt csak egy liter meleg fekete teát szürcsölgettem el.
Ma:
Z-health
Dupla 24 kg-al front squat 3-as létra
40 kg-al goblet squat 3 ismétlés
Front squat 48 kg-al 1 ismétlés. Másik kézzel is fogtam a súlyt.(Ez a fácán szárnyakat adott :).)
Vomax szerűség 15:15, 24 kg-al, 10 kör, 6 ismétlés körönként.
Talajíjászat.
Délután lovaglás vagy lovasíjászat lesz. Pálya állapotától függ.

Az Igricek együttes gyönyörűen megzenésítette József Attila: Ősapám című versét.

5 megjegyzés:

  1. Jól hangzik ez a 3 fogásos ebéd! A súly-gyarapítással hol tartasz?

    VálaszTörlés
  2. A következő napokban méredzkedek.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a menüsort kínzás volt most olvasni (így 9 óra tájékán egy edzésen és egy sovány "almás-banános turmix" vacsora után) :)

    VálaszTörlés
  4. júj Atti...ki követte el ezt a mennyei ebédet ellened? Nem úgy van,hogy ilyent minden Papucs orrán Pamutbojt is kap? :-D

    VálaszTörlés
  5. POP/pop/Pop :)!
    Egy lovagi étteremben esett meg...Ilyen szabályzatot nem olvastam az étteremben :).
    Ildi!
    Majd kiteszek az ilyen bejegyzésekhez egy DANGER feliratot. :)

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...