2010. április 18., vasárnap

Tanya

Pénteken 3 gyönyörű órát töltöttem lóháton, terepen. Hatalmas élmény volt a nagy vizenyős részeken lovagolni. Hazafelé már a vágtát is bevállaltam a vizenyős részeken- jól tettem semmi baj nem volt és micsoda élmény! Nagyon-nagyon sajnálom, hogy ez idővel el fog tűnni. Jó lenne ha felfognák ezeket a vizeket...Azok a régi nagy árteres területek haj...Az is hatalmas élmény volt amikor a domb tetejéről nézek lefelé a pocsolyákra és egyszer csak az égen vitorlázó sas képe feltűnik az egyik pocsolyában. Az az érzés leírhatatlan!
Szombaton bár állt a víz a pályán bevállaltam egy vágtát. Semmi. Még egy vágta, semmi gond. Aztán lovas íjásztam kettő futamot :):):). Igaz csak négy vesszőket lőttem ki-elsőben egy vessző talált, másodikban kettő. A középső szektorban még ugrott is a ló-ott kimosta a víz a föld egy részét. (Úgy látom a lassúbb lovak alkalmasabbak ilyen körülmények között vágtázni. Az éles fordulókat természetesen kerülni kell...)
A tanyán olyan sár van, hogy a kocsiba hétvégére rendszeresítettem a gumicsizmát.
A kiskutyák nagyon aranyosak. Legutóbb jöttek utánam csapatban és -Klári szavával élve- nyikorogtak- ugattak már amennyire azt annak lehet nevezni.

2 megjegyzés:

  1. Szombaton este Harsány felől értünk Miskolcra és az útról jól átlátni a tanyára. Helyzetkép: Csillag a karám közepén ácsorgott, Guszti pedig evett. Gondolom ez nem okoz meglepetést. :) Az informatikában ezt hívjuk "szünetmentes táp"-nak. :D

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...