2010. április 25., vasárnap

Tanya

Reni és Vikiék már elég rendszeresen kinéznek a tanyára- nem messze laknak...Aztán amikor kijönnek itatásban segédkeznek stb. a lovásznak. Jó lovasok, írtam már róluk...
4-5 ló már pányván szokott lenni nappal. A többi lónál- szokás szerint- karám nagyobbítás lesz a zöld felé. Gusztáv ilyen helyen van, nem teszik ki pányvára.
Hétvégén reggel elég hideg volt a tanyán. Bár valami -5 fokig jó a hálózsákom, nem igaz az. Kettő-három birkabunda, magam alá 2 nemez nyeregalátét...Nincs is annál jobb. Lovász mondta péntek reggel még dér is volt.
A héten 4 futamot vágtáztam a pályán. A lovasíjászatot nem vállaltam be, csúszott. Kereste a ló az útját. Terepen is vigyázni kell lassan. A vizenyős részek kezdenek ingoványossá válni. Ott meg letapadhat a ló lába...A héten minden alkalommal felkerestem a nagy pocsolyát- fél méter mély. Rendkívül üdítő hatású volt nekem is és a lovamnak is. Azután ismét láttam Gusztáv patkószegeit :). Túloldalon meg vágtáztam a vizenyős részeken meg megnéztem hol mosta ki a víz az út egy részét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...