2010. augusztus 5., csütörtök

Csütörtök

Ma a szokásos edzés előtti hengerezés közben majdnem elaludtam a hengeren :))). Lehet egyik tanítványomhoz hasonlóan én is lefekvés előtt fogok hengerezni. Edzés előtt pedig Z-health lesz.
Délután ha jó a pálya lovasíjászat, ha nem tereplovaglás. (A talajíjászat jól ment.)
Tegnap mérlegeltem bemért tolós mérlegen 64 kg vagyok...Úgy érzem a késő ősz kora tavasz időszakban fogom tudni tartani a minimum heti három lovaglást. Igazából fejben volt gond...
Jövőre nagyon szeretnék ismét kijutni keletre. Bár még nagyon-nagyon korai erről írni de úgy néz ki összejöhet...:)))

2 megjegyzés:

  1. Ez érdekes. Engem pont felébreszt, ha reggelente félkómásan SMR-ezek 15 percet. Utána sokkal frissebb vagyok.

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...