2010. augusztus 9., hétfő

Hétfő

Ma reggel mikor fölkeltem ismét kicsit vérben volt a szemem. Meg fújom az orromat. Ami elég gáz. Ugyanis például amikor januárban úsztam lóval utána semmi bajom nem volt.
Bottom up pressek voltak 24 kg-al jobbal, ballal sima MP. Volt még ICIC, a 4-es és 5-ös gyakorlatnál már számolni is tudok :). Meg talajíjászat. Délután tereplovaglás.
Csütörtökön még Budapestre indulás előtt elmegyek lovagolni. Meg lehet vasárnap este miután hazajöttem lovagolok....
Lilla pirttijárvi -Podal (természeti zene)
Ozzy -working class hero (feldolgozás)
(Tegnap azon voltam micsoda "jó délutáni móka" lehetett lándzsával a kézben nekimenni a több tonnás mamutnak :). Biztos utána az ember lelki fogaskerekei a helyére kerültek...:))

2 megjegyzés:

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...