2010. szeptember 3., péntek

Keleti ízek

Tegnap vettem kínai szerencse sütit. Ennek belsejében kis papiroson valami szerencse üzenet van. Igazi globalizációs termék. A recept valszeg kínai, németben gyártják, és a szerencse üzenet felirata magyar nyelvű meg német :).
Meg vettem thai egységcsomag kaját. Tegnap este negyed 11 felé kezdtem elkészíteni. A rizst sikerült semmilyen ízűre megcsinálni. Utána következett egy kis kulturális összeütközés, véletlenül. A thai úgy gondolja húshoz kevés pác sok szósz. Bajzáth Attila úgy gondolta sok húshoz sok pác, a tányér szélére díszítésként meg kis szósz. Csak utána olvastam :). Nah szóval véletlenül a szószt használtam fel pácnak. Annyira extrém volt az út, hogy végigcsináltam. A pácból meg csináltam szószt. Amúgy mindkettő rózsaszín volt. A végeredmény egy különleges, semmihez sem hasonlítható ízvilágú thai étel. Jó volt! Csak izom legyen belőle :).
Ma thai tészta készítés jön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...