2010. szeptember 5., vasárnap

Lakoma

Tegnap megünnepeltünk szűk körben ezt azt. Például a januári földrajz diplomámat :))). Nem kapkodtuk el.
Középkori étteremben ettünk...A következőket ettem: előételként libazsíros kenyeret hagymával, levesként hagymalevest cipóban (cipót is megettem :)) főételként egy kb. 40 centis rablónyársat (csirke és marha hús meg kolbász, hagyma, szalonna volt rajta). A főétel mellé ettem még sült almát, savanyúságot, zöldséget, sült krumplit. Desszertként kis mákos guba és almás pite zárta a sort. :)
Legutóbb Boldogkőváralján szintén középkori étteremben ettem ennyit.

Ma reggel -vasárnap- kaptam egy rossz hírt. Nem részletezem a levelet. A lényeg a lovasíjász szervezetnek jövő évtől nem leszek -lehetek- a tagja ilyen olyan okok miatt. Nah erről ennyit. Jövőre szabadon és RKC II ként :). Már csak egy gyakorlatot kell pótolnom.

Szintén ma bent press gyakorlás volt. Csak pár ismétlés, olajoztam a mozgást.

Utólagos megjegyzés:
Mivel nem veszek részt hagyományőrző (egyesületi) rendezvényeken ezért tagdíjat se fizessek... Nevet nem írok. Most futhatnák pár kört de nem teszem. Jövőre szervezeten kívül leszek. Popper Péter mondta, hogy nem szabad keletről nyugatra áthozni dolgokat mert az itt egészen más lesz. Szerintem ezt fordítva sem szabad és a régről sem a legszerencsésebb áthozni a modern időkbe dolgokat...
Engemet már csak a verseny érdekel lovasíjászatban.
A blogomban nagy kettősség van, kár tagadni. Az élet idővel kiforrja az utamat. Viszont egyenlőre a lovasíjászattal nem szakítok.

6 megjegyzés:

  1. Amikor sikerült a földrajz diplomád, írtál egy blogbejegyzést az élet fordulópontjairól, mérföldköveiről. Nagyon mély gondolatok voltak benne. Talán nem véletlen, hogy most az RKC II és ez a lovasíjász levél ilyen közel van egymáshoz időben. Az egyre növekvő miskolci csapat melletted áll és az Erő is veled van. Hajrá Attila!
    Ja, és abszolút rólad szól a mondás: "téged is inkább ruháználak, mint etetnélek". :)

    VálaszTörlés
  2. Ha már írtál róla, mik azok az okok, ami miatt nem lehetsz tagja?

    VálaszTörlés
  3. Eszter!
    Szerintem sincs véletlen...Utólagos megjegyzést írtam a bejegyzéshez.
    Ricsi!
    Nah jó legyen. Utólagos megjegyzés...:)

    VálaszTörlés
  4. Szívesen. :)
    "A blogomban nagy kettősség van, kár tagadni." - persze, hogy van és ez nem is baj. Pont kedvenc Popper-ünk mondta, hogy mekkora megkönnyebülés volt számára, amikor ráébredt, hogy az életében fennálló kettősségekre nem mint problémákra, vagy szégyellni, titkolni való dolgokra tekintsen, hanem elfogadja, hogy az is ő, maga.

    VálaszTörlés
  5. Majd írok róla, úgy is terveztem :).

    VálaszTörlés

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...