2010. december 30., csütörtök

Téli lovaglás

Ma 3 órát voltam kinn terepen lóháton. A lovamnak a fagyos keréknyomokban, patanyomokban stb. való járkálás volt nehéz. Nekem a hó súlya miatt útra hajló ágak keserítették meg az utamat. Már az első ilyen szakasz után úgy néztünk ki mint egy hóember. Menet közben folyamatosan takarítottam a havat a lóról és a nyeregről.

Popper mondta az ember fejlődésével kapcsolatban -szabadon idézve: Az ember verset is akart írni. Ezt mostanság kezdem átérezni. A természetben lévő élőlények legtöbbjének -szinte mindnek, most nem tudok kivételt mondani- elég ha alapvető igényeiket kielégítik. Az emberben viszont óriási igény van a jobbra. Szóval most kis elfordulás van a teremtett dologtól -természet- a Teremtő felé. Bár nem hiszem hogy nekem itt ez lenne az utam...

Utólag: Ezt biztos meg lehet magyarázni másképp is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kettlebell hírek, május első hete

Artem 32 kg-os bellel helyből gömbbel felfelé szakítás egy lábon állva.  Valamint feltöltött egy videót amelyen 70 kg-os rúddal egykezes sza...